HTML

Egy újabb meglepetés :) KÖSZÖNÖM!

2012.09.24. 23:03 Ádi79

Ma mikor hazatértem edzésemről, nagy meglepetés fogadott.
Történt ugyanis, hogy a múlt héten jelentkeztem egy most pénteken 18 órától kezdődő, 24 órán keresztül tartó, 5 perces váltásokkal tervezett futórendezvényre, hogy szeretném egyben lefutni a 24 órát. A szervezők pozitívan álltak hozzá kérdésemhez, aminek örültem. Majd egy olyan kérdéssel fordultak hozzám, hogy a DK Team-nél és az adatlapomon megtalálható információkból írhatnak-e a rendezvény oldalára. Persze, mondtam, hiszen azért tettem publikussá ezeket, hogy másokon segíthessek.
Időnként felkerültek plakátok a rendezvény facebook-os oldalára, melyből a legújabbnak nagyon megörültem:
öfe24_2.jpgEnnyire jól összefoglalva még nem olvastam a velem eddig történteket. És hogy egy esemény húzóneve lehetek... Már megérte feltennem a kérdést.
És akkor ami ma este lepett meg:
öfe24_3.jpgAz egész annak indult, hogy 24 órát szerettem volna futni, ha már megrendezik az eseményt, és a mai nappal még ajándékot is kapok, hogy példakép lehetek sok fiatal számára. KÖSZÖNÖM!
Eddig is nyitott voltam, de ezek után bárkinek bármilyen kérdésére akár futás közben is nagyon szívesen válaszolok.
És ismét KÖSZÖNÖM!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://adi79.blog.hu/api/trackback/id/tr494800775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CubiaC 2012.09.24. 23:29:22

szuper vagy, hajrá előre az úton! :) biztos sok embert fogsz inspirálni a 24 óráson :) és egészségedre a masszírozást, jól fog jönni másnap-harmadnap ;)

csaksimannitro 2014.01.22. 17:41:03

Hajrá Ádi! Nagy vagy, csak így tovább :)
süti beállítások módosítása